Kia/Hyundai összkerékhajtás (4WD) problémáinak javítása
Összkerék meghajtású autóknál nem ritka jelenség, hogy nem működik a négykerékhajtás.
Valamikor egy differenciál kuplung cseréjével megoldható a probléma, de előfordul, hogy az automata váltó és a szögfordító találkozásánál a fogaskerépár ledarálódik.
Ilyenkor az automata váltót javítani kell és szögfordítót is javítani vagy cserélni.
A szögfordítót ebben az esetben kiszereljük és utána tudjuk megállapítani a meghibásodás mértékét.
Két hetes átfutás alatt tudjuk javítani az automata váltót a szögfordítóval együtt.
Kollégáink szívesen állnak rendelkezésükre
Budapest, XXIII. / Soroksár Dél u.2.
(H-P: 8-17:00 között )
KIA/Hyundai benzines és dízel típusok vezérműlánc cseréje
Ezeknél az autótípusoknál az autó 100-120 ezer km futása után indokolttá válik a vezérműlánc szett cseréje. Abból is észrevehető, hogy indítás után csörgő hangot ad és utána is megmarad a jellegzetes hang.
Javasoljuk a CVVT kerék cseréjét is, mert sok esetben a lánccsere után megmarad a jellegzetes daráló hang és vezérlésingadozás is előfordulhat. Ezért sokszor kétszer szedik szét a vezérlést. Ajánljuk továbbá a jobb oldali fogaskerék cseréjét is. Az alsó főtengelyen lévő fogaskerék indukciósan van rögzítve csak a legindokoltabb esetben szabad cserélni.
Komoly technikai háttér szükséges hozzá!
A javításhoz gyári láncszettet javaslunk azzal soha nincs probléma, szemben az utángyártott láncszettekkel.
Egy napos átfutással vállaljuk ezen autók vezérműlánc szett cseréjét.
Kollégáink szívesen állnak rendelkezésükre
Budapest, XXIII. / Soroksár Dél u.2.
(H-P: 8-17:00 között )
Kia/Hyundai benzines és dízel motorok javítása
Ha reggel az indítás után előfordul egy jellegzetes kerregő csettegő hang, akkor az abból adódik, hogy a dugattyú olajjáratai el vannak kokszosodva, kopognak a csapszegen, azon kívül erős kokszosodás található a gyűrűknél is.
Indokolttá válik a dugattyú és a gyűrű cseréje, de ezek kicserélése előtt a hengertömböt is meg kell mérni, hogy a kopása tűréshatáron belül van-e. Ha tűréshatáron kívül esik, túlméretre kell fúrni a hengertömböt, túlméretes dugattyúval és gyűrű garnitúrával kell összetenni. Meg kell vizsgálni a hengerfejben a vezérműtengelyek fészkét és a vezérműtengelyeket is, hogy található-e bemaródás.
A motor összerakásánál vezérműlánc szett cseréje is indokolt, ha ez nem történt meg.
Kia/Hyundai összkerékhajtás (4WD) problémáinak javítása
Összkerék meghajtású autóknál nem ritka jelenség, hogy nem működik a négykerékhajtás.
Valamikor egy differenciál kuplung cseréjével megoldható a probléma, de előfordul, hogy az automata váltó és a szögfordító találkozásánál a fogaskerépár ledarálódik.
Ilyenkor az automata váltót javítani kell és szögfordítót is javítani vagy cserélni.
Ilyenkor a szögfordítót kiszereljük és utána tudjuk megállapítani a meghibásodás mértékét. Két hetes átfutás alatt tudjuk javítani az automata váltót a szögfordítóval együtt.
KIA/Hyundai 1,4 és 1,6 benzines típusok vezérműlánc cseréje
Ezeknél az autótípusoknál az autó 100-120 ezer km futása után indokolttá válik a vezérműlánc szett cseréje. Abból is észrevehető, hogy indítás után csörgő hangot ad és utána is megmarad a jellegzetes hang.
Javasoljuk a CVVT kerék cseréjét is, mert sok esetben a lánccsere után megmarad a jellegzetes daráló hang és vezérlésingadozás is előfordulhat.
Ezért sokszor kétszer szedik szét a vezérlést.
Ajánljuk továbbá a jobb oldali fogaskerék cseréjét is.
Az alsó főtengelyen lévő fogaskerék indukciósan van rögzítve csak a legindokoltabb esetben szabad cserélni.
Komoly technikai háttér szükséges hozzá!
A javításhoz gyári láncszettet javaslunk azzal soha nincs probléma, szemben az utángyártott láncszettekkel.
Egy napos átfutással vállaljuk ezen autók vezérműlánc szett cseréjét.
Kia/Hyundai 1,4 és 1,6 benzines motorok javítása
Kia és Hyundai 1,4 és 1,6 benzines autótípusoknál reggel az indítás után előfordul egy jellegzetes kerregő csettegő hang.
Ez abból adódik, hogy a dugattyú olajjáratai el vannak kokszosodva, kopognak a csapszegen, azon kívül erős kokszosodás található a gyűrűknél is.
Indokolttá válik a dugattyú és a gyűrű cseréje, de ezek kicserélése előtt a hengertömböt is meg kell mérni, hogy a kopása tűréshatáron belül van-e.
Ha tűréshatáron kívül esik, túlméretre kell fúrni a hengertömböt, túlméretes dugattyúval és gyűrű garnitúrával kell összetenni.
Meg kell vizsgálni a hengerfejben a vezérműtengelyek fészkét és a vezérműtengelyeket is, hogy található-e bemaródás.
A motor összerakásánál vezérműlánc szett cseréje is indokolt, ha ez nem történt meg.
Az elmúlt évek során kollégáink tapasztalata és szaktudása gyarapodott.
Célunk a precíz megbízható munka!
Nálunk vásárolt alkatrészeket igény szerint rövid határidővel tudjuk beépíteni, így kedvezőbb árat tudunk biztosítani. A javítási munkafolyamatról esetlegesen előre nem látott meghibásodásokról értesítjük.
Keressen minket bizalommal!
Telefon: +36 70 3101510
Kollégáink szívesen állnak rendelkezésükre
H-P 8-17:00 között Budapest, XXIII. / Soroksár Dél u.2.
Szervizdíj: 16.500,- Ft bruttó/óra
Szerviz szolgáltatások:
- olajcsere
- futóműjavítás
- műszaki vizsgára való felkészítés
- autódiagnosztika
- motorjavítás, motor csere
- kipufogójavítás, csere