Szerviz

Kia/Hyundai összkerékhajtás (4WD) problémáinak javítása


Összkerék meghajtású autóknál nem ritka jelenség, hogy nem működik a négykerékhajtás.

Valamikor egy differenciál kuplung cseréjével megoldható a probléma, de előfordul, hogy az automata váltó és a szögfordító találkozásánál a fogaskerépár ledarálódik.

Ilyenkor az automata váltót javítani kell és szögfordítót is javítani vagy cserélni.

A szögfordítót ebben az esetben kiszereljük és utána tudjuk megállapítani a meghibásodás mértékét.

Két hetes átfutás alatt tudjuk javítani az automata váltót a szögfordítóval együtt.

Kia/Hyundai összkerékhajtás (4WD) problémáinak javítása (előtte) ELŐTTE
Kia/Hyundai összkerékhajtás (4WD) problémáinak javítása (utána) UTÁNA

Kollégáink szívesen állnak rendelkezésükre

Budapest, XXIII. / Soroksár Dél u.2.
(H-P: 8-17:00 között )

Keressen minket bizalommal!

Telefon: +36 70 3101510

Kia/Hyundai összkerékhajtás (4WD) problémáinak javítása (előtte) ELŐTTE
Kia/Hyundai összkerékhajtás (4WD) problémáinak javítása (utána) UTÁNA

KIA/Hyundai benzines és dízel típusok vezérműlánc cseréje


Ezeknél az autótípusoknál az autó 100-120 ezer km futása után indokolttá válik a vezérműlánc szett cseréje. Abból is észrevehető, hogy indítás után csörgő hangot ad és utána is megmarad a jellegzetes hang.

Javasoljuk a CVVT kerék cseréjét is, mert sok esetben a lánccsere után megmarad a jellegzetes daráló hang és vezérlésingadozás is előfordulhat. Ezért sokszor kétszer szedik szét a vezérlést. Ajánljuk továbbá a jobb oldali fogaskerék cseréjét is. Az alsó főtengelyen lévő fogaskerék indukciósan van rögzítve csak a legindokoltabb esetben szabad cserélni.

Komoly technikai háttér szükséges hozzá!

A javításhoz gyári láncszettet javaslunk azzal soha nincs probléma, szemben az utángyártott láncszettekkel.

Egy napos átfutással vállaljuk ezen autók vezérműlánc szett cseréjét.

KIA/Hyundai benzines és dízel típusok vezérműlánc cseréje
Hívjon minket bizalommal: +36 70 3101510

Kollégáink szívesen állnak rendelkezésükre

Budapest, XXIII. / Soroksár Dél u.2.
(H-P: 8-17:00 között )

Keressen minket bizalommal!

Telefon: +36 70 3101510

Kia/Hyundai benzines és dízel motorok javítása


Ha reggel az indítás után előfordul egy jellegzetes kerregő csettegő hang, akkor az abból adódik, hogy a dugattyú olajjáratai el vannak kokszosodva, kopognak a csapszegen, azon kívül erős kokszosodás található a gyűrűknél is.

Indokolttá válik a dugattyú és a gyűrű cseréje, de ezek kicserélése előtt a hengertömböt is meg kell mérni, hogy a kopása tűréshatáron belül van-e. Ha tűréshatáron kívül esik, túlméretre kell fúrni a hengertömböt, túlméretes dugattyúval és gyűrű garnitúrával kell összetenni. Meg kell vizsgálni a hengerfejben a vezérműtengelyek fészkét és a vezérműtengelyeket is, hogy található-e bemaródás.

A motor összerakásánál vezérműlánc szett cseréje is indokolt, ha ez nem történt meg.

Kia/Hyundai benzines és dízel motorok javítása
Hívjon minket bizalommal: +36 70 3101510

Kia/Hyundai összkerékhajtás (4WD) problémáinak javítása

Összkerék meghajtású autóknál nem ritka jelenség, hogy nem működik a négykerékhajtás.

Valamikor egy differenciál kuplung cseréjével megoldható a probléma, de előfordul, hogy az automata váltó és a szögfordító találkozásánál a fogaskerépár ledarálódik.

Ilyenkor az automata váltót javítani kell és szögfordítót is javítani vagy cserélni.

Ilyenkor a szögfordítót kiszereljük és utána tudjuk megállapítani a meghibásodás mértékét. Két hetes átfutás alatt tudjuk javítani az automata váltót a szögfordítóval együtt.

KIA/Hyundai 1,4 és 1,6 benzines típusok vezérműlánc cseréje

Ezeknél az autótípusoknál az autó 100-120 ezer km futása után indokolttá válik a vezérműlánc szett cseréje. Abból is észrevehető, hogy indítás után csörgő hangot ad és utána is megmarad a jellegzetes hang.

Javasoljuk a CVVT kerék cseréjét is, mert sok esetben a lánccsere után megmarad a jellegzetes daráló hang és vezérlésingadozás is előfordulhat.

Ezért sokszor kétszer szedik szét a vezérlést.

Ajánljuk továbbá a jobb oldali fogaskerék cseréjét is.

Az alsó főtengelyen lévő fogaskerék indukciósan van rögzítve csak a legindokoltabb esetben szabad cserélni.

Komoly technikai háttér szükséges hozzá!

A javításhoz gyári láncszettet javaslunk azzal soha nincs probléma, szemben az utángyártott láncszettekkel.

Egy napos átfutással vállaljuk ezen autók vezérműlánc szett cseréjét.

Kia/Hyundai 1,4 és 1,6 benzines motorok javítása

Kia és Hyundai 1,4 és 1,6 benzines autótípusoknál reggel az indítás után előfordul egy jellegzetes kerregő csettegő hang.

Ez abból adódik, hogy a dugattyú olajjáratai el vannak kokszosodva, kopognak a csapszegen, azon kívül erős kokszosodás található a gyűrűknél is.

Indokolttá válik a dugattyú és a gyűrű cseréje, de ezek kicserélése előtt a hengertömböt is meg kell mérni, hogy a kopása tűréshatáron belül van-e.

Ha tűréshatáron kívül esik, túlméretre kell fúrni a hengertömböt, túlméretes dugattyúval és gyűrű garnitúrával kell összetenni.

Meg kell vizsgálni a hengerfejben a vezérműtengelyek fészkét és a vezérműtengelyeket is, hogy található-e bemaródás.

A motor összerakásánál vezérműlánc szett cseréje is indokolt, ha ez nem történt meg.

    Lépjen velünk kapcsolatba!





    Kia - Hyundai - Mazda Szerviz a helyszínen, kedvező árak!

    Az elmúlt évek során kollégáink tapasztalata és szaktudása gyarapodott.

    Célunk a precíz megbízható munka!

    Nálunk vásárolt alkatrészeket igény szerint rövid határidővel tudjuk beépíteni, így kedvezőbb árat tudunk biztosítani. A javítási munkafolyamatról esetlegesen előre nem látott meghibásodásokról értesítjük.

    Keressen minket bizalommal!
    Telefon: +36 70 3101510

    Kollégáink szívesen állnak rendelkezésükre
    H-P 8-17:00 között Budapest, XXIII. / Soroksár Dél u.2.

    Szervizdíj: 16.500,- Ft bruttó/óra

    Szerviz szolgáltatások:

    • olajcsere
    • futóműjavítás
    • műszaki vizsgára való felkészítés
    • autódiagnosztika
    • motorjavítás, motor csere
    • kipufogójavítás, csere